1 200 läst ·
8 svar
1k läst
8 svar
Se upp för Manico (mark&anläggning)
Vill varna för en firma som kallar sig Manico (Mark&Anläggning Nilsson & co AB).
Verkade bra firma med hyfsade priser på markarbeten men skenet bedrog som vanligt.
Offerter som inte gäller kompletta arbete
Håller inte tidsplanen
Får dåliga handskrivna faktura underlag som inte går att tolka,man står ej för avdragen längre mm.
Sen när man inte godkänner fakturorna så säljer man dom till ett inkasso företag som inte har en chans emot.
Välj hellre ett seriöst företag från början.
Är det någon annan som känner igen sig?
Tack för ordet!
Verkade bra firma med hyfsade priser på markarbeten men skenet bedrog som vanligt.
Offerter som inte gäller kompletta arbete
Håller inte tidsplanen
Får dåliga handskrivna faktura underlag som inte går att tolka,man står ej för avdragen längre mm.
Sen när man inte godkänner fakturorna så säljer man dom till ett inkasso företag som inte har en chans emot.
Välj hellre ett seriöst företag från början.
Är det någon annan som känner igen sig?
Tack för ordet!
Emmahus: Tyvärr har vi också råkat ut för Manico.
Och det är vårt husföretag som frivilligt har valt dom sam entrepenör!
De gjorde ett dåligt intryck vid grundläggningen. Kunde inte svara på frågor, sa att uppfyllnadsmassorna gått och väl skulle räcka och sen debiterade de oss ca 10 000 extra ändå.
Sen har vi ett tryckavlopp som ska installeras som de efter ett halvår fortfarande inte vill ta i.
Inkompetenta och dåliga är de!
VARNING!!!!
Och det är vårt husföretag som frivilligt har valt dom sam entrepenör!
De gjorde ett dåligt intryck vid grundläggningen. Kunde inte svara på frågor, sa att uppfyllnadsmassorna gått och väl skulle räcka och sen debiterade de oss ca 10 000 extra ändå.
Sen har vi ett tryckavlopp som ska installeras som de efter ett halvår fortfarande inte vill ta i.
Inkompetenta och dåliga är de!
VARNING!!!!
Kan det vara en viss Anders som kalla sig för arbetsledare som har fått sparken. Det var iaf han som klabbade hela tiden hos oss bl.a stod där både grävmaskin och två gubbar stilla hos oss pga han hade glömt att beställa grejor. Vem fick betala detta tror ni?
Givetvis jag!!!! >
Det hjälpte inte att klaga hos chefen. Han lade bara kostnaden på ett annat jobb hos oss istället.
Givetvis jag!!!! >
Det hjälpte inte att klaga hos chefen. Han lade bara kostnaden på ett annat jobb hos oss istället.
Klicka här för att svara