Då min Metabo bordscirkelsåg inte funkade (löste ut jfb), byttes den mot en Scheppach.
Den verkar vara i stort sett identisk med Metabo-maskinen (som vad jag förstår är en Elektra Beckum).

Har aldrig sett lågprismodeller från Scheppach tidigare. Är det någon som vet vad jag köpt?
Den heter Scheppach HS 120 o (400V) och köptes för 2500:- på Harald Nyborg.
 
Hej

Jag trodde att Scheppach lågprismodell heter Woodstar.
Har en Woodstar och den är förvillande lik Scheppach.
Man kan använda div tillbehör från Scheppach på den.
(Plano Maskin)

Mvh

Peter
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.