Då min Metabo bordscirkelsåg inte funkade (löste ut jfb), byttes den mot en Scheppach.
Den verkar vara i stort sett identisk med Metabo-maskinen (som vad jag förstår är en Elektra Beckum).
Har aldrig sett lågprismodeller från Scheppach tidigare. Är det någon som vet vad jag köpt?
Den heter Scheppach HS 120 o (400V) och köptes för 2500:- på Harald Nyborg.