Hej, är det någon här som kan tala om för mig vad för slags vedpanna detta är, tar tacksamt emot alla uppgifter, har provat söka på nätet utan resultat, pannan är från -91
Hej ser att tråden är gammal, men jag har en likadan panna. Har också försökt
att att få tag på info om pannan och misslyckat. Det jag vet är att man inte ska uppna
övre luckan en stund efter man tänt, det blir lätt gengasexplotion :screwy: Det gäller
på ögnbryn och skägg