Jag hittade en tråd i forumet som påtalar scandidoors usla kvalitet. Jag undrar ifall någon har installerat en scandidoor ytterdörr och är nöjd med den? Jag hade tänkt mig en pardörr därifrån men det finns oerhört lite information om tillverkaren och man blir inte direkt sugen när man läser vad som står här på forumet. Känns konstigt att dörrarna säljs om alla skulle slå sig!?

Hur är det med märkningen, är scandidoor ce-märkta?

Hur gick det? Blev det en dörr där ifrån?

Hej!
Ja, jag beställde en enkeldörr scandidoor torp som har slagit sig så mycket att den spruckit. Försöker reklamera den hos bygghemma men dom strular något enormt så verkar som jag får gå vidare med ärendet till ARN. Avråder starkt!

jag beställde även en parytterdörr, samma märke, som jag fick reklamera pga fula ilagningar ifrån fabrik( hålen till handtag och lås som fabriken satt på fel ställe sedan lagat i och lackat över)Där fick jag en ny parytterdörr efter reklamation men ingen kompensation för att byta dörren eller av och återinstallera min yale doorman.

så summa av kardemumman är att jag varken kan rekommendera scandidoor eller bygghemma. Tyvärr.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.