2 003 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Sawsaw?
Länge sedan sawsaw postade något, är han på sen semester månde?
Inte behövde han väl en egen tråd för det? För det andra så har han inte skrivit något sedan jag och sverre med flera inte köpte hans snack om att man måste dra minst 5G6 som stigare. (för att göra en lång debatt kort).
Kan vara en semester, vad vet jag
Kan vara en semester, vad vet jag
Klart Sawsaw är värd en egen tråd. Det är du och sverre också om ni inte är inne i forumet på ett tag ; ) Den gamla diskussionen om man schablonmässigt ska rekommendera en area eller inte har alltså varit uppe igen. Hur kunde jag missa den? Får vara inne oftare i fortsättningen.
Jag noterade också hans avsaknad nyligen. Saknar hans ofta rappa besked om vad som gäller i regler och detaljer. Såg sedan ett inlägg i en gammal tråd där ett nick som hans verkade inaktivt. Men det verkade finnas dubbla, snarlika när jag tittade i medlemslistan..??
Att vi inte ständigt är helt överens om allting är ju det som gör diskussionen här på forumet så levande och kreativ!
Att vi inte ständigt är helt överens om allting är ju det som gör diskussionen här på forumet så levande och kreativ!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
Jag tror att han laddar om, han blir så fruktansvärt arg ibland att han måste nog vila.
Protte
Protte
Precis, men vad som innefattas i ordet "strunt" är nog upp till varje forumsmedlem att bedömma, förhoppningsvis iallafallMikael_L skrev:
Tycker att modereringen ligger på en lagom nivå och olika åsikter måste få ventileras i ett forum som detta!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
SawSaw skulle ju helt lägga av en gång men det blev visst bara några dagar.
Jag tror han kommer tillbaka.
Protte
Jag tror han kommer tillbaka.
Protte
Klicka här för att svara