Hej,
Vi har fått ritning på ett hus från Sävsjö trähus.
Skissen har vi gjort själva, ST har sedan finjusterat den.
Har någon en uppfattning om pris, har hört att de skall vara ganska dyra.
Andra erfarenheter, standard? Säljare? ??? You name it!

Tacksam för svar!

mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.