Hej!
Våra rullgardiner har satts i fönstren av säljarna så att de inte går att öppna av så skulle vilja sätta rullgardinerna på annat sätt om det går. Funderar på om de går att sätta i taklisten istället eller om de då kommer för långt ut att det glipar och släpper in ljus. Någon som har input på detta el ser en lösning? :) vi behöver i vilket fall byta ut gamla rullgardinerna då de slutat funka
 
  • IMG_2506.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2509.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2508.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_2507.jpeg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
RoTe
Varför inte gardiner istället? Fönstren ser nakna ut utan gardiner. Gardinerna kan vara av mörkläggande tyg.
 
Montera vid karmens hörn. Antingen genom att skruva i karmens trä eller utanför, beroende på fästenas utformning och hur du vill att gardinen ska sitta.

Jag tycker det blir rätt bra om rullgardinens tygbredd täcker nästan hela fodret. De flesta av mina fönster har sedan gammalt en träkloss monterad utanför fodret att skruva rullgardin resp. gardinstång i.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.