Hej, tänkte sätta upp fibo kitchen board, vet väl ungefär hur man ska göra, nu har jag ju ett hörnkök så då blir det lite mer klurigt.
Ett problem är att avståndet mellan bänkskivan och vägg vid häll delen är större än bänkskivans tjocklek, men kanske det finns någon bottenlist som man kan sätta dit?
Sedan undrar jag var ni tycker att jag ska sätta första biten så att det inte blir nåt följdfel ifall den första hamnar för mycket åt något håll, jag tänkte att jag ska börja i högra hörnet på bänkskivans mittdel vid hällen, och sedan sätta dit den andra till vänster om den?
Är det något annat man bör tänka på som kan strula till det vid en hörnlösning när man använder dessa väggplattor?
/Kalle