Likt omdömena säger är den omöjlig att få upp, har försökt borra hål i väggen som millimeter vis ska passa hålen på baksidan men förgäves. Har nu tre hål som behöver spacklas och målas över q(;^p
Det jag undrar är om det går att köpa några fästen/gängor (helst rätt diskreta) som gör att hyllan enkelt går att få upp? Vill inte släppa den i första taget då jag tycker hyllan är väldigt snygg.