A Aufgedyng #1 Medlem · Stockholm · 28 inlägg 13 aug 2012 12:35 Aufgedyng Medlem Stockholm 28 inlägg 13 aug 2012 12:35 #1 Hej, Har en spikpistol från Clas Ohlson "Co Tech", någon som vet om det går att få tag i varmförzinkad T-dyckert till denna eller kan jag köra med vanlig när man bygger bastu? Mvh, Mats
Hej, Har en spikpistol från Clas Ohlson "Co Tech", någon som vet om det går att få tag i varmförzinkad T-dyckert till denna eller kan jag köra med vanlig när man bygger bastu? Mvh, Mats
A AndersS #2 Husägare · Kalmar Län · 27 144 inlägg 13 aug 2012 13:35 AndersS Husägare Kalmar Län 27 144 inlägg 13 aug 2012 13:35 #2 Panelen spikar du dolt i sponten så det har ingen betydelse.
A Aufgedyng #3 Medlem · Stockholm · 28 inlägg 13 aug 2012 20:05 Aufgedyng Medlem Stockholm 28 inlägg 13 aug 2012 20:05 #3 Ok, jag trodde att det hade något med hur bra spiken tål värme eller något. Tack! -Mats