Alfredo Alfredo skrev:
En isolerad låda med frostvakt skulle kanske fungera. Men då blir det kanske för varmt vid hård användning i stället...
Kompressorer blir väldigt varma av hprd körning, så någon typ av fläkt att ventilera lådan med kan vara lämpligt.
Jag skulle dessutom se till att kompressorn har sitt inlopp utanför lådan.
 
Då får nog kompressorn stå i källaren, får hänga nån tung typ "teatergardin" framför så det inte mullrar för mycket
 
Har gjort en isolerad låda till den lilla, men den jag menar här är ett rejält monster på 11kw
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.