En isolerad låda med frostvakt skulle kanske fungera. Men då blir det kanske för varmt vid hård användning i stället...
Kompressorer blir väldigt varma av hprd körning, så någon typ av fläkt att ventilera lådan med kan vara lämpligt.
Jag skulle dessutom se till att kompressorn har sitt inlopp utanför lådan.