Hej,
Jag har satt igen ventiler i yttervägg för frånluft pga nyinstallation av FTX-aggregat.
Jag har gipsat igen insidan och undrar vad för isolering jag skall använda i väggen för att inte binda fukt, har inte möjlighet att använda plast som fuktspärr i en del av huset som har det då det är tillbyggt 2010, i övrigt tilläggsisolering med vindskyddsfolie.
Skall sätta igen hålen med ny panel till sommaren.
Mvh
Stefan