Vilken metod rekommederar ni för att sätta igen ett fönster enkelt på ett tegelhus med putsad fasad. Insidan är inget problem eftersom det blir badrum med fiberskivor mm. Utsidan? Isolerade lecablock, tegel eller annat? Hur kan man sedan få till en acceptabel puts som åtminståne påminner om den övriga fasaden. Detta område kan jag inget alls om och fick precis bygglovet för denna fasadändring.