sitter o funderar på att skaffa någon slagsfläktmotor o koppla det till toaletterna och duchen och tvättstugan..så man suger ut all fukt o dålig luft...finns det någon bra motor att rekomendera? (finns inget fläktsystem i huset alls-förutom köksfläkten som jag ska installera snart) sen ett par funderingar också...fläkten ska gå igång när man tänder lampan på något av ställena, och gå hela tiden och gärna ett tag efter lampan släkts med. Fläkten ska vara placerad på krypvinden..den får gärna vara tyst och strömsnål...
låg o funderade på detta i natt och hoppas att nån kan peka mig i rätt riktining
 
Det finns kanalfläktar som du direkt kopplar in i ventilationsrör. Det har vi till källare och kök.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.