Hej jag har köpt en bänkskiva i laminat från Ikea för att snygga till mitt gamla kök lite, men är osäker på hur jag ska fästa den på bästa sätt.
Det följde nämligen inte med skruv eller något för att fästa med bänkskivan.
I bakkanten på stommen finns de bara en bräda att fästa i som är ca 5 cm bred, ska jag dra längre skruv rakt igenom den bara till skivan eller använda nån sorts vinkeljärn istället? Hjälp och tips mottages tacksamt! Bifogar bild på hur de ser ut. Mvh Förvirrad Amatör
