4 049 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
Satt på/höjt värmen nu?
Har dragit igång cirkulationen och kör ut ca 28-30 grader från pelletssystemet, blir ingen märkbar värme uppe men ger mog något lotet i källaren för råheten
Fortfarande MKT LÅG förbrukning när normalcirkulationen av varmvatten under sommaren ligger runt 20-25...
Klicka här för att svara