Har dragit igång cirkulationen och kör ut ca 28-30 grader från pelletssystemet, blir ingen märkbar värme uppe men ger mog något lotet i källaren för råheten :) Fortfarande MKT LÅG förbrukning när normalcirkulationen av varmvatten under sommaren ligger runt 20-25...
 
Här blir det minsann lite rått på nätterna. Har eldat några brasor i kaminen på kvällarna.
 
Fick dra igång VPn i går kväll efter all blåst som kylde ut huset. Inatt var det frost i södra Halmstad med -1,5 i morse. brrrr......
 
Elektronikboxen till pelletsbrännaren gav upp, jäkla tur att det inte är minusgrader och snålblåst..... :confused:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.