4 049 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
Satt på/höjt värmen nu?
Sida 1 av 2
Har inte satt på värmen ännu. Huset är fortfarande uppvärmt ett par grader extra av det varma vädret tidigare.
Njuter nu i fulla drag, skönt att slippa värmen! Det är ju nu vi har det fina sommarvädret.
Njuter nu i fulla drag, skönt att slippa värmen! Det är ju nu vi har det fina sommarvädret.
Min bergvärme går på när dygnsmedeltemperaturen går under 14 grader. Det är den lägsta inställningen pannan kan sättas på och det brukar kännas för tidigt så länge det är lite sol på dagen och bra instrålning.
Har ännu ständigt öppna fönster och njuter som övriga över att det nu är som skönast, både dag och natt.
Har ännu ständigt öppna fönster och njuter som övriga över att det nu är som skönast, både dag och natt.