Hej!
De långa rören (rör i rör) mellan elementen hade behövt sänkas några cm. Kan i så fall lägga golv i kattvindarna. Fungerar detta eller blir det luftfickor som är svåra att få bort?
 
D Dessi skrev:
Hej!
De långa rören (rör i rör) mellan elementen hade behövt sänkas några cm. Kan i så fall lägga golv i kattvindarna. Fungerar detta eller blir det luftfickor som är svåra att få bort?
Jag har lagt ganska mycket rör i tör wirsbo combipex 15 mm till element och haft höjdskillnad på 1,5 m som en halv Mc Donaldsbåge. Var orolig för det men det har aldrig varit nåt problem.
Tror det är värre med större rördimensioner.
 
Ok låter bra! Ibland rinner idéerna till efter att hantverkarna fixat :/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.