S
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Även proffsmaskinen Festool ETS EC 125/3 EQ råkar ut för samma sak. Otroligt frustrerande när man ska sätta igång.

Jag provar nu att spola hett vatten på rondellen och drar lite med en smal spårskruvmejsel. Osäker på om det kommer funka.
Om du kör med slipnät så behöver du ha en padsaver för annars slits slipplattan ut.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Även proffsmaskinen Festool ETS EC 125/3 EQ råkar ut för samma sak. Otroligt frustrerande när man ska sätta igång.

Jag provar nu att spola hett vatten på rondellen och drar lite med en smal spårskruvmejsel. Osäker på om det kommer funka.
Du får nog köpa en ny platta och som sinuslinus skriver även använda padsaver framöver. Jag har slipat mycket med min etc ec 150 m padsaver och kardborrekrokarna är fräscha.
Slipar heller aldrig utan dammsugare.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Du får nog köpa en ny platta och som sinuslinus skriver även använda padsaver framöver. Jag har slipat mycket med min etc ec 150 m padsaver och kardborrekrokarna är fräscha.
Slipar heller aldrig utan dammsugare.
Har nu beställt ny slipplatta och protection pad. Hoppas protection pad och padsaver är samma sak och hoppas grejerna kommer snart så att jag kan fortsätta mitt slipningsarbete.

Jag slipar mer och mer med dammsugare. Mycket behagligare än utan dammsugare.

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.