Huset är en lokal och kommunen har aldrig efterfrågat ritningar/planlösning för resterande delar... Jag valde medvetet att bara lämna in exakt de delar som BBR kräver just för att inte ha någon spikad deadline för resten av huset.
Jag får ta ett snack med kommunen när det börjar närma sig färdigställande.
 
  • Gilla
Abbe W
  • Laddar…
useless useless skrev:
Huset är en lokal och kommunen har aldrig efterfrågat ritningar/planlösning för resterande delar... Jag valde medvetet att bara lämna in exakt de delar som BBR kräver just för att inte ha någon spikad deadline för resten av huset.
Jag får ta ett snack med kommunen när det börjar närma sig färdigställande.
Ok, det är ju en annan sak än vår, för vi lämnade in på hela huset. Lycka till! :cool:
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.