Du skänker väl inte bort någon värdefull last om du kan få det slitsamma jobbet med att ta bort oljetanken gjort för en skvätt förorenad bottensats av eldningsolja. Tänker du betala för nästa tankbesiktning också när du inte behöver någon oljetank?

johanpelle skrev:
Du skänker väl inte bort någon värdefull last om du kan få det slitsamma jobbet med att ta bort oljetanken gjort för en skvätt förorenad bottensats av eldningsolja. Tänker du betala för nästa tankbesiktning också när du inte behöver någon oljetank?
Efter tanken är tömmd på olja sitter den fast med 4 skruv på en upphöjd plattform, kan inte se det slitsamma med att bära bort en tom aluminiumbehållare. Så mitt svar blir nej, jag tänker inte betala för någon besiktning av en tom behållare jag inte använder.

Medaker

slitsamt? 2 timmar så är tanken ute roligt jobb och ta tank.. spec som sista ja tog som de va 1,5 kubik i

botten satsen det är ju slemmet som blir kvar när en skrapar ut de sista resten är åkabilligt i bilen mumma :)

T
Hej

Jag kan hämta oljan imorgon du kan ringa mig på 0769014206

Mvh

så lägg var det att sälja olja :)

sir_daniel skrev:
så lägg var det att sälja olja :)
Inte såld än, men nästan...

Medaker

Hej,

Ville bara tacka alla forummedlemmar för alla era tips och råd i tråden. Oljan blev jag av med i går till en mycket trevlig man från Köping.

Mvh

Medaker

• Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.