Jag köpte en DeWalt DW777 geringssåg förra året. Tänkte ha den till att såga golvlister och dörrfoder m.m. (alltså inomhus saker).
Den ligger oanvänd ännu. Har inte kommit igång med renovering än och har börjat fundera på om jag egentligen skulle ha köpt en annan geringssåg men med högre anslag.
Vad ska jag göra, ska jag försöka fixa till någon högre anslag själv av trä och sedan fästa i det befintliga anslaget eller köpa annan såg?