Runda, men nu skall min kollega leverera 3 st element ikväll, vet inte om dem passar, men det är bra med fler alternativ.J jonaserik skrev:
J jonaserik skrev:
J jonaserik skrev:
Vad ute och har bara en i bilen och behöver den kanske i framtiden. Det är 40 mm mellan hålen på dina, jag har liknande men är 45 mm mellan hålen och att avända ett av dom och borra/gänga ett nytt, blir att det inte kommer att centrera med hålet i skyddet. Så där gick det bet.
EDit det går att byta nedre blecket , sitter skruv från baksidan, be en bön om att den mest brända släpper.
EDit det går att byta nedre blecket , sitter skruv från baksidan, be en bön om att den mest brända släpper.
Ok, men då skall man ha fatt i bleck också om den släpper.J jonaserik skrev:Vad ute och har bara en i bilen och behöver den kanske i framtiden. Det är 40 mm mellan hålen på dina, jag har liknande men är 45 mm mellan hålen och att avända ett av dom och borra/gänga ett nytt, blir att det inte kommer att centrera med hålet i skyddet. Så där gick det bet.
Har inte kollat om dom andra passar. det är en dubbelradigt jag har med bleck mellan elementen men går att fixa till enkelt. Kolla med din kompis hur det bir och kom tillbaka om jag ska se vad jag kan åstaskomma
PS vanliga centraler har en skena påmitten som går igenom alla elementen och går inte att amvända samt att dom ska skjutas på linjalen, inga skruv.
PS vanliga centraler har en skena påmitten som går igenom alla elementen och går inte att amvända samt att dom ska skjutas på linjalen, inga skruv.
Tack,återkommer, mat nu !J jonaserik skrev:Har inte kollat om dom andra passar. det är en dubbelradigt jag har med bleck mellan elementen men går att fixa till enkelt. Kolla med din kompis hur det bir och kom tillbaka om jag ska se vad jag kan åstaskomma
Om de passar att montera (hålbild i botten och i beröringsskyddet) så kan du köra med G3.B batsan skrev:
Sätt bara i rätt PK och reduceringshylsa, så funkar det hur bra som helst.
https://www.proffsmagasinet.se/el-b...ctric-612100-reduktionshylsa-diii-dii-3051389
Jo, men där är rätt trångt så jag chansar inte,köper G2 och har med mig.Mikael_L skrev:
Förresten, råkade på en "svetsning" igår, där det inte fanns reduceringshylsor, halvbrända pk,porslinet gick isönder när jag skruvade ut säkringarna,satte i reduceringshylsor,byter pk snart där.