1 049 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Saknar installations media, vad göra???
Hjälper en bekant med en ominstallation.
dessvärre så saknas installations mediet. själva op eller en recovery skiva.
Licensen sitter på datorn så där är inga problem,.
Nu är problemet att maskinen är "bestyckad " med
Win XP MCE 2005
övriga Op versioner av XP har jag men inte denna , har försökt att få tag på en men inte lyckats ännu.
Har sett att det finns ett antal sidor man kan ladda ner op'et från men är allmänt misstänksam mot dessa.
Någon som har ett tips att hjälpa mig med.
dessvärre så saknas installations mediet. själva op eller en recovery skiva.
Licensen sitter på datorn så där är inga problem,.
Nu är problemet att maskinen är "bestyckad " med
Win XP MCE 2005
övriga Op versioner av XP har jag men inte denna , har försökt att få tag på en men inte lyckats ännu.
Har sett att det finns ett antal sidor man kan ladda ner op'et från men är allmänt misstänksam mot dessa.
Någon som har ett tips att hjälpa mig med.
Om det är en dator från någon större tillverkare så brukar man kunna beställa återställningsskivor från dem. Ibland finns det även en återställningspartiton på datorn som går att komma åt genom att trycka in någon F-knapp eller liknande under uppstart.
Klicka här för att svara