D09
Hej

Detta är inget byggrelaterat alls.

Säkert ingen som missat att en 17 årig flicka försvunnit i Lidköping.

Skulle vilja uppmana alla som kan att se över sin kalender och om möjligt stötta missing people i skallgången ( om de annonserar behovet vilket brukar ske dagen innan ).

Om så bara för en dag kan göra skillnad. Passa isåfall på att ta med vänner och gör en gemensam sak.

Som förälder hade man hoppats att någon ställe upp om ens egna barn försvann och denna gången är man kanske någon.

Själv siktar jag och sambon att försöka åka upp på söndag om mp:s behov kvarstår.
 
  • Gilla
Maveric77 och 4 till
  • Laddar…
Bra initiativ!
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.