Jag tycker Svedbergs handdukstorkar är outstanding snyggast.
 
Galler att torka skorna på såg jag igår på Skeppshults fabriksförsäljng! Det var jättesnyggt och var naturligvis i gjutjärn :).
Försökte hitta en bild på deras sida, men hittade inget. Det var inte rektangulärt, utan som en halvmåne.
http://www.skeppshult.com
 
M@ZE skrev:
Jag tycker Svedbergs handdukstorkar är outstanding snyggast.
Och helt outstanding DYRAST också!!!!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.