Hej
Jag behöver eran hjälp för att vända min såg. Nu är sågen under bordet och jag vill ha den åt andra hållet.
Jag har hittat en spärr men finns det flera?

Ha en fin dag
Lie
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[länk]

Manualen kanske säger nått?
Hej
Tack för manualen.
Är det bara nr 19 ? Jag har hittat den spärren men finns det någon mer spärr?
 
ullberg
Det är såvitt jag vet bara den spärren, vänder du bordet åt rätt håll? (Vill minnas att det bara går åt ett håll, om jag minns rätt EDIT: undrar om det inte är åt andra hållet, dvs. Man puttar ner i framkant när man ska gå från bordssåg till kap/ger)
 
ullberg ullberg skrev:
Det är såvitt jag vet bara den spärren, vänder du bordet åt rätt håll? (Vill minnas att det bara går åt ett håll, om jag minns rätt lyfter man i framkant när man ska gå från bordssåg till kap/ger)
Tack ska testa.
 
ullberg
Läs då min edit - försöker komma ihåg rörelsen och tror jag skrev fel först, står säkert någonstans i manualen
 
L Lie63 skrev:
Är det bara nr 19 ? Jag har hittat den spärren men finns det någon mer spärr?
Ja, det är endast en spärr som skall öppnas. Hjulet nr 22 eller handtaget nr 24 enligt manualen kan vara i vägen när man skall "flippa" runt sågen. har en själv nere i garaget så har du mer funderingar så fråga på.
 
R roli skrev:
Ja, det är endast en spärr som skall öppnas. Hjulet nr 22 eller handtaget nr 24 enligt manualen kan vara i vägen när man skall "flippa" runt sågen. har en själv nere i garaget så har du mer funderingar så fråga på.
Tack ska kolla på det imorgon.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.