Ska bygga en enklare altan åt fruga och mig för en gång skull och tror bildens konstruktion fungerar ganska bra har nu för tiden mindre krafter att bygga med något sviktande hälsa. Ska se om man får lite hjälp av grabben men han har ju fullt upp. Det blir först efter vintern men börjar lyssna efter smarta råd redan nu.

Trevlig kväll alla husbyggare

Grundläggande träröstskelett för en altan under konstruktion bredvid ett hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundkonstruktion av en altan under byggnad med träreglar och pålar framför en vit husfasad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Systemkalops
  • Laddar…

Bästa svaret

Systemkalops
Det låter som du kan det där kanske ska du vänta tills det blir vår (y) lycka till

• Gilla
Torsten45
  • Laddar…
Systemkalops Systemkalops skrev:
Det låter som du kan det där kanske ska du vänta tills det blir vår (y) lycka till
tack det blir till våren på halvfart blir det några veckor kanske

• Gilla
Systemkalops
  • Laddar…
Torsten45 Torsten45 skrev:
Ska bygga en enklare altan åt fruga och mig för en gång skull och tror bildens konstruktion fungerar ganska bra har nu för tiden mindre krafter att bygga med något sviktande hälsa. Ska se om man får lite hjälp av grabben men han har ju fullt upp. Det blir först efter vintern men börjar lyssna efter smarta råd redan nu.

Trevlig kväll alla husbyggare

[bild] [bild]
Lycka till med bygget :D
Kollade på den översta bilden, där bör väl rimligen vara några plintar nedgrävda.
Det ser ut att vara mer än 2 meters djup och då bör man ju ha något som bär upp regelverket även på mitten. :D

• Gilla
G lunden och 1 till
  • Laddar…
Det ska bli något liknande, detta är inte mitt

Bara planeringen nu det blir först till våren vi startar

Systemkalops
Lycka till med bygget !!

• Gilla
G lunden
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.