3 326 läst ·
26 svar
3k läst
26 svar
så här blev vårat nästan färdiga kök.Vad tycker ni
Frysen får en vecka på sig ,om det blir irriterande så hänger vi den.ginnfilt skrev:
Ikea har vell bara vita stommar. Det kommer till sist inte att synas när luckorna är stängd.
Förra köket var nästan 30 år gammalt så avslutnings hyllor är vi inte van vid så sånna vibbar kommer vi inte att fåcarren skrev:Skönt med ett rymligare kök och härligt att ha allt fräscht!
Det absolut viktigaste är ju att ni tycker om köket, vad andra tycker kvittar ju! Jag får personligen hemska 80-talsvibbar av öppna avslutningshyllor och bänkskivan ser också lite omodern ut, jag skulle valt annat kakel och så där. Men som sagt, det är ni som ska gilla det och det är mycket fräschare än innan!
Funkar det överhuvudtaget att hänga om vänstra skåpet?KoW skrev:
Det ser ut att vara ända in vid väggen, så kanske det inte går att öppna helt?
Tyvärr tycker jag nog att det är tråkigt, det "händer inget".Inget bra blickfång någonstans, vilket gör att ni tappar rymden i köket som ni äntligen fått.
Satsa på en uppseendeväckande detalj någonstans i en färg!
mvh
TyraMyra
Satsa på en uppseendeväckande detalj någonstans i en färg!
mvh
TyraMyra
Kommer det fler bilder på det färdiga köket ? Vad är det tänkt att bli ovanför fläktkåpan? Gillar den mörka och "murriga" stilen.. Är trött på den "Nya" och avskalade stilen många kör med.. tex vitt, avskalat och hög glansigt !
ps. var tog den nakna kocken vägen ??
ps. var tog den nakna kocken vägen ??
Hugg inte på detta fina ekkök. Vadå 80-tal? Är det fel eller?
Nädå. Lite trist och intetsägande. Avslutningshyllorna suger fett ja...
Annars ok
Nädå. Lite trist och intetsägande. Avslutningshyllorna suger fett ja...
Annars ok
Jag tycker det ser ut som ett kök att trivas i. Många moderna kök är fina att titta på men känns inte alla gånger lika inbjudande ut som detta. Här kan jag föreställa mig människor in action. Baka, laga mat och vara tillsammans. Är det inte det som är det viktiga?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden