15 185 läst ·
140 svar
15k läst
140 svar
Så funkar Bästa svar, poängsystemet och användartitlar
Jag upptäckte plötsligt att jag hade fått något "bästa svar" för något 2-3 år gammalt inlägg ...Marlen Eskilsson skrev:
...
Nyhet: Bästa svar - stjärnor
En nyhet som jag tycker är väldigt bra är möjligheten för en trådstartare (TS) att utse bästa svaret. När TS har markerat det inlägg som man ansåg bäst svarade på frågan får det inlägget en stjärnmarkering. Den som har en bästa-svar-markering får en guldstjärna i sin profil. Som mest kan man få tre guldstjärnor.
[bild]
1-9 bästa svar – 1 guldstjärna
10-49 bästa svar - 2 guldstjärnor
50-eller fler bästa svar – 3 guldstjärnor
Kul att se att ni redan har börjat dela ut bästa svar!
...
Vad är detta? Inte sitter väl folk och går igenom sina flera år gamla trådar och klickar på "bästa svar" ..?
Eller ...
Administrator
· Skåne
· 8 353 inlägg
Jo det tror jag. Jag letade upp några gamla trådar som jag hade startat och valde bästa svar i alla fall.Mikael_L skrev:
Det här är ett exempel på en kommentar som jag hade raderat och givit en varning för om jag hade varit moderator här. Mina regler tillåter inte skitsnack om moderator.slaskman skrev:
Fundera en vända till på om inte det du tycker är "raka besked" uppfattas av många som otrevligt.
Administrator
· Skåne
· 6 699 inlägg
Klicka in dig i din profil, klicka på Om och scrolla ner till Visa bara ämnen.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 194 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 194 inlägg
När jag gör det får jag bara upp två ämnen, och åtminstone denna saknas: https://www.byggahus.se/forum/threads/laegenhetsombyggnad-stockholm-tips-pa-foeretag-oenskas.278009/Per Eskilsson skrev:
Byggveteran
· Åland
· 2 067 inlägg
Vilken kvalitetshöjning med de nya funktionerna och den nya hemsidan!