15 185 läst ·
140 svar
15k läst
140 svar
Så funkar Bästa svar, poängsystemet och användartitlar
Administrator
· Skåne
· 8 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Varför har alla utom jag runda avatarer?
Jag känner mig mobbad!
Borde ju veta det själv, speciellt som jag är klassad som Allvetare
Jag känner mig mobbad!
Borde ju veta det själv, speciellt som jag är klassad som Allvetare
Angående att infoga gilla-markeringar i poängsystemet - jag är definitivt för. Gillade poster är ofta av högre kvalitet. Det är ofta poster som någon har lagt tid på att skriva, och innehåller inte sällan det som BH går ut på - beskrivning och bild på det användaren byggt själv. Ibland är de humoristiska - men är det dåligt för ett forum?
Jag tycker det är dåligt med poäng för att man postat 10 dagar i rad. Ska man posta inlägg för att få poäng eller ska man göra det för att man har något att tillföra diskussionen?
Edit: varför står det inte att jag har laddat upp några bilder? Det har jag gjort.
Edit: varför står det inte att jag har laddat upp några bilder? Det har jag gjort.
Nu har jag inte läst genom alla inlägg här, men jag tycker inte det ska generera högre nivå för att man postar en massa inlägg på varandra. Bättre att ge möjlighet att ändra inlägget, men att det är blockerat för nya inlägg i samma tråd innan någon annan skrivit något.
Sedan tycker jag att det var bra som det var tidigare med en länk längst ner på sidan till ex.vis den här tråden Byggahus.se › Forum › Information › Information & feedback
Sedan tycker jag att det var bra som det var tidigare med en länk längst ner på sidan till ex.vis den här tråden Byggahus.se › Forum › Information › Information & feedback
Förslag på användartitlar: Vetgirig
och så vore det bra med en beskrivande titel för oss småbarnsföräldrar som frustrerat tittar på alla som bara renoverat o bygger o lägger om garageuppfarter.... Renoveringsplanerare?
och så vore det bra med en beskrivande titel för oss småbarnsföräldrar som frustrerat tittar på alla som bara renoverat o bygger o lägger om garageuppfarter.... Renoveringsplanerare?
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg