ulrikz skrev:
Gör det, Björn Rönnerholm hjälpte oss att rita upp köket efter våra idéer. Vi är väldigt med hur det blev.
har mailat till honom,
medtanke på att mitt kök inte är så stort så kan man nog klara sig utan att det blir för blodigt.
 
Jättefint kök! Lampan funderade vi faktiskt också på ett tag men då den skulle hänga över köksön där vi har diskhon etc så slutade det med att vi valde en lampa som inte hänger ner på samma sätt. Den är dock väldigt snygg tycker jag!!!!!
 
  • Gilla
ulrikz
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.