Jättefint kök! Lampan funderade vi faktiskt också på ett tag men då den skulle hänga över köksön där vi har diskhon etc så slutade det med att vi valde en lampa som inte hänger ner på samma sätt. Den är dock väldigt snygg tycker jag!!!!!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.