Det var så länge sedan nu så jag minns knappt vilket projekt det var... Men jo, det blev nog Biltema. Golvet ligger där än iaf. Det blev nog snålt med fog på ett ställe, så där är det fog fritt och har nog varit så i några år...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.