Hej!
0300-n och 0500-n:
Är det någon här som har målat sitt hus utvändigt med s 0300-n eller/och s 0500-n och som vill dela sin erfarenhet och bilder på huset med mig?
eller/och....,vad säger ni om att måla huset (trädfasad) med detta kurlör?
Tacksam för era synpunkter/åsikter etc.
0300-n och 0500-n:
Är det någon här som har målat sitt hus utvändigt med s 0300-n eller/och s 0500-n och som vill dela sin erfarenhet och bilder på huset med mig?
eller/och....,vad säger ni om att måla huset (trädfasad) med detta kurlör?
Tacksam för era synpunkter/åsikter etc.
Redigerat:
Hej, vi har målat huset med NCS 0500-N Vit och huset får ett mycket rent intryck utan att vara bländande. Bifogar en bild.Silur skrev:
Klicka här för att svara
