Vi är inne på att ha ett massivt furugolv (B-sortering) på vårat ryggåstak (invändigt). Är det någon som har gjort något liknande och kan lägga ut en bild eller två ? Det var våran snickare som tipsade oss om detta och tyligen var det väldigt snyggt, smidigt att sätta upp och man slipper spill. Om jag förstod saken rätt, så behöver man heller ingen glespanel under.......