Jag har dålig koll på hur det är nu men innan de nya reglerna var det inte möjligt att utföra antenn och datajobb med ROT-avdrag.

/edit
Jag läste på Skatteverkets hemsida att:

INSTALLATION
Installation av maskiner och inventarier ger inte rätt till skattereduktion. Exempel på installation av inventarier är inkoppling av tvättmaskin, diskmaskin, torktumlare, kyl, frys, spis, larm och parabolantenn. Installationer som medför mer omfattande byggåtgärder kan ge rätt till skattereduktion.
Så jag vet inte vad en injustering innebär, det är ju inte samma sak som installation. Enklast är att ringa Skatteverket ock kolla, jag har bara goda erfarenheter efter att ha talat med dem.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.