Måste man köpa till rumsgivare för att få med den temperaturen i handenheten?
Temperaturen för Rum visas med tre streck ---.
Tittar jag på bilden över temperaturer stämmer det inte riktigt. Frånluft 16°C (22-23°C på riktigt) Rotor 20°C. Om rotorn är 20°C måste frånluften vara varmare än 16°C. Ingen värmare är igång.
Tvivelaktig isolering av rören vid aggregatet finns.
Fläktarna går på 58% tilluft och 67% frånluft. Total frånluft tror ja blev 50l/s.