Måste man köpa till rumsgivare för att få med den temperaturen i handenheten?
Temperaturen för Rum visas med tre streck ---.

Tittar jag på bilden över temperaturer stämmer det inte riktigt. Frånluft 16°C (22-23°C på riktigt) Rotor 20°C. Om rotorn är 20°C måste frånluften vara varmare än 16°C. Ingen värmare är igång.
Tvivelaktig isolering av rören vid aggregatet finns.

Fläktarna går på 58% tilluft och 67% frånluft. Total frånluft tror ja blev 50l/s.
 
  • Digital handenhet som visar temperaturer för olika delar av ett ventilationssystem.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.