Hej!
Är de någon som vet, om man kan använda Telias router , när man har Halbop som bredbands leverantör?
 
Exakt vilken router är det?
Är det bredband via fiber, mobilnätet etc?
 
  • Gilla
Timmermannen77
  • Laddar…
De är bredband via fiber, och routern är
Telia Wi-Fi- router plus v3
 
MrJay
Halebop är en del av Telia så det borde inte vara något problem
 
  • Gilla
Timmermannen77
  • Laddar…
T Timmermannen77 skrev:
De är bredband via fiber, och routern är
Telia Wi-Fi- router plus v3
Det bör väl fungera.
Tag ett foto av etiketten på baksidan av router så du har alla uppgifter när du skall logga in.
Efter en reset är det det som står på den etiketten som gäller.
 
  • Gilla
Timmermannen77
  • Laddar…
Otaggade internet lär fungera, däremot så är det inte säkert att IP-TV och IP-telefoni inte fungerar.
 
  • Gilla
Timmermannen77
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.