EoJ skrev:
Även D-link har en sådan produkt. Vill bara påpeka att om du eller barnen ska spela snabba onlinespel eller om du ska ladda upp stora filer till jobbet så är fördröjningen (latency) respektive nedströmshastigheten oftast inte tillräckligt bra med en GSM-baserad lösning.
Nu Är det ju inte en gsmbaserad lösning som diskuteras utan en UMTS även kallad 3g.

Fungerar utmärkt att ladda upp stora filer på jobbet det finns tex hsdpa som ger dig över 1mb uppströms.

Har både adsl och mobilt bredband (datakort i pc:n) och även tilläggstjänst på mobilen så jag surfar billigt när jag kopplar den till datorn som modem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.