Städade kylskåpet och såg att en ventil inuti kylskåpet dammat ur sig rostrött pulver. Se bild.
Någon som har en aning om vad det är? Är kylen på väg att ge upp? Det är en cylinda som jag tror är ca. 5år.
/Markus
Någon som har en aning om vad det är? Är kylen på väg att ge upp? Det är en cylinda som jag tror är ca. 5år.
/Markus
Moderator
· Stockholm
· 57 817 inlägg
Vill minnas att här var en liknande tråd, typ i våras. Vet inte vad slutsatsen blev i den.
Brunt pulver från kyl, någon som har en aning vad det är? | Byggahus.se https://www.byggahus.se/forum/threa...yl-nagon-som-har-en-aning-vad-det-aer.333909/
https://www.byggahus.se/forum/threa...yl-nagon-som-har-en-aning-vad-det-aer.333909/
Kylskåpet är kaputt, eller på god väg att bli åtminstone. Se till att få det utbytt innan det lägger av helt var väl kontentan från min tidigare tråd.
Kylskåpet är kaputt, eller på god väg att bli åtminstone. Se till att få det utbytt innan det lägger av helt var väl kontentan från min tidigare tråd.
Klicka här för att svara

