Haft hantverkare på ett något mindre jobb. Fick nu meddelande från skatteverket att företaget ansökt om rotavdrag. På min faktura syns ej rotavdrag, och timkostnaden är specificerad till 700kr/h för elektriker. Det mesta av fakturan är för arbetstid. Har de blåst mig?