1 543 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Rören till vattenburen handdukstork
Brukar man sätta rören till en handdukstork i nån viss ordning? Typ retur på höger eller tvärt om? Om det är nån sida tex höger, är det när man tittar mot väggen som är höger eller ska man betrakta som om att man står " inne" i väggen. Lite långsökt men bättre att fråga på 
När det gäller varmvatten är väl vänster sida varmt om man tittar mot väggen..?
När det gäller varmvatten är väl vänster sida varmt om man tittar mot väggen..?
okej.. Har lagt det tvärt om nu, men det borde inte vara hela världen.. Tänkte att man lägger dessa som fram till blandare, eller kommer jag ihåg fel
Klicka här för att svara