Hej !
Jag funderar på om det går att koppla in en rörelsevakt och ta bort befintliga strömbrytaren.
jag vill att det ska tändas direkt på auto när man kommer in i badrummet, men nu kommer följande problem det är att i befintliga strömbrytaren så har jag ingen Nolla Ledare framdragen och har då bara 2 trådar FAS/TÄNDTRÅD därför har jag då som alternativ kollat på en schneider rörelsevakt utan Noll Ledare som det verkar som ska finnas.
Men går det att koppla in rörelsevakt med bara 2 trådar dvs fas och tändtråd utan att hålla på att krångla dra ny kabel mm ?
Jimmy /