Köpte en fasadlampa med inbyggd rörelse sensor.
Lampan är dubbelisolerad och ip44.
Tydlig instruktion Blå=0 och svart=Fas.

Men stämmer det att nollan ska gå till armaturen och fasen till sensorn?
Detta är alltså fabriksmonterat så här.
 
Det låter riktigt. Jag antar att du har en tredje terminal synlig där utgången från sensorn kopplas till tändtråden till själva ljuskällan.
 
Japp. Svart (fas)från sensorn.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.