Vår IVT-490 har precis kommit på plats men den går inte att skjuta in mot väggen för att rördragningarna är ivägen. Baksidan på värmepumpsskåpet är nu ca. 7-10 cm från väggen vilket gör att den sticker ut i passagen mellan tvättstuga och hall. Nertill på skåpet är det är det slits på 30 cm höjd där jag förmodar att rördragningarna borde rymmas så att hela skåpet ska kunna skjutas mot väggen.
Är det någon som har någon erfarenhet av det här??? Ska jag säga till VVS-killen att han får dra om rören??