skall montera infällda kranar i väggen i vårt nya badrum.
Tillverkaren av kranarna säger att man skall använda pexslang med sk. rör i rör princioen..??? Hur funkar detta? Vad skall man tänka på?

MVH/Håkan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.