Hmm, låter bra. Dock är jag lite fundersam över djupet, jag tror inte att de går så djupt som 2 meter och på vissa ställen går de nog ganska grunt, har en värmekabel i för att inte frysa sönder vattnet. Västkusten, karga klippor, tunt med jord där rören går osv.
Det som också oroar mig är golvet i carport/garage, det blir inte gjuten platta eftersom rören hamnar under och om något med tiden går sönder så vill jag inte bila bort delar av plattan. Alternativen blir då marksten av någon typ eller grus (finns det andra alternativ tro?) och åtminstone för sten måste väl underlaget packas och förberedas. Hur brukar man fixa rören i sådana fall? Bygger man en trumma som skydd eller vad gör man?
/ama