Vad för dusch hade du tänkt?
Hur ser planlösningen ut för badrummet, för jag antar att du inte tänkt sätta duschen i fönstret, och till höger verka det sitta ett element.
Det kanske går att lösa med en duschkabin?
Då skulle man kunna bygga in rören i väggen med en inspektionslucka.
Hur ser planlösningen ut för badrummet, för jag antar att du inte tänkt sätta duschen i fönstret, och till höger verka det sitta ett element.
Det kanske går att lösa med en duschkabin?
Då skulle man kunna bygga in rören i väggen med en inspektionslucka.
M mattoys skrev:
Jag har tänkt duschen vid fönstret, finns inget alternativ Så fönstret får jag ta bort. Vill undvika en duschkabin därav mitt problem.M mattoys skrev:
Klicka här för att svara
