Raskus skrev:
Roligare än den uttjatade "ved skänkes" i alla fall.
Det måste vara nästan omöjligt att skänka bort ved idag även om man skulle vilja göra det.
Inga problem alls. Finns många som vill ha. Jag fick en förfrågan häromdagen från en som hörde att jag skänkt ved för ett par år sedan när jag tog ner ett träd. :)

thomasx skrev:
Inga problem alls. Finns många som vill ha. Jag fick en förfrågan häromdagen från en som hörde att jag skänkt ved för ett par år sedan när jag tog ner ett träd. :)
Ja visst vill många ha ved. Jag tror dock Raskus menade att ingen tar en annons om "ved skänkes" på allvar längre.

Jag tycker inte dessa födelsedagsannonser är speciellt roliga, dom är lika tråkiga som annonserna på falska maskiner.

Alfredo skrev:
Ja visst vill många ha ved. Jag tror dock Raskus menade att ingen tar en annons om "ved skänkes" på allvar längre.
Jaha, det har jag ingen uppfattning om, har aldrig behövt sätta ut en annons för att bli av med. Men det är klart, tar ingen bortskänkesannonserna på allvar kan ju det vara en god anledning då att sätta ett överkomligt pris för att öka trovärdigheten, få några intressenter på kroken och dessutom tjäna en slant på kuppen ;)

MaxPax skrev:
Vilken form brukar en stege ha? Stor och platt såklart!

[bild]

:p

[länk]
Ha-ha, och ny är den också, men han har visst svårt att bestämma sig för om den kostar 2000 eller 7235 :)

Redigerat:
Usch vad ni är elaka!

Det är ju inte lätt för en stackars steg säljare att låta bli att sär skriva.

Jag tycker stegen såg fin ut, och med en rejäl plattform.
Och det är väl närmast obligatoriskt att pruta på Blocket.

Och nypriset var alltså 7235 kr, inte det nya priset.

1alexander skrev:
Kanske inte den roligaste. Dock en fundering angående priset, lite väl högt över "bordet" ?...
Den såg ju stabil ut.
Och på blocket prutar man väl alltid. Vad sägs om 1500?

Hur mycket skulle du vilja ge?

• Gilla
corre
  • Laddar…
Alfredo skrev:
Undrar om detta fabrikat är något att ha? :D
[länk]

Ingen dålig skit det!

KnockOnWood skrev:
Ingen dålig skit det!
Vem vet, de kanske säljer "good shit"!

ullberg
Jag tycker det är bra skit!
ImageUploadedByTapatalk1400785513.120296.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

(Jag köper en del saker av det märket från deltaco, inte saker jag använder ofta men sällanprylar funkar det utmärkt för)

ullberg skrev:
Jag tycker det är bra skit!
[bild]
(Jag köper en del saker av det märket från deltaco, inte saker jag använder ofta men sällanprylar funkar det utmärkt för)
Hur ser mejslarna som ligger i det där etuiet ut? Jag har en omgång mejslar (spår +ph) i ett etui som är förvillande likt det där. Jag tycker de är riktigt bra (till småpill). Köpte mina hos kjell&co för många år sådan.

Dom här finingarna satt bra i handen!
ImageUploadedByByggahus.se1400790070.938845.jpg

• Gilla
Kromo och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.