Det var en helt ny variant, hål blir det nog i alla fall
dagensBlocket.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kromo och 2 till
  • Laddar…
Är det wifi eller bluetooth tro?

Skärmklipp.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Är det wifi eller bluetooth tro?
Haha, visst är det inte så att Bosch kör blåtand. Och Hitachi wifi? Eller minns jag fel? ;)
 
iwe skrev:
Haha, visst är det inte så att Bosch kör blåtand. Och Hitachi wifi? Eller minns jag fel? ;)
Nej, det är korrekt
 
För den kräsne hantverkaren erbjuder Bosch Bluetooth.
För den mindre kräsne hemmapularen erbjuds
Greentooth.
 
  • Gilla
magnu
  • Laddar…
ullberg
Elakt skämt av dennes kamrater(?), själv passerar jag mer eller mindre Jesper med snöslunga på släp i eftermiddag och jag hade lätt fått med mig en Park också, men så lär inte bli fallet...

/U

Här är för övrigt en avbild (slår man upp personen visar det sig att han fyller år idag):
Skärmavbild 2014-05-09 kl. 11.49.36.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Mikael_L
Ja där har man ju en trevlig fördel med internet av idag.
Det är ju lätt att kolla med hitta.se att Jesper fyller exakt 30, just idag. :)
 
Han kanske ska få en ny i present... ;)
 
"om jag inte svarar så ring igen"
 
ullberg skrev:
Elakt skämt av dennes kamrater(?)
Med sådana vänner behöver man inga fiender...
 
Påminner mig om svensexan där man lagt ut halva killens bohag till låga priser i massor med olika annonser... :)
 
Roligare än den uttjatade "ved skänkes" i alla fall.
Det måste vara nästan omöjligt att skänka bort ved idag även om man skulle vilja göra det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.